Pagini

marți, 16 decembrie 2008

nestemata de pret...rabdarea

VALE LA PENA...descoperirea mea de azi...de fapt redescoperirea unei realitati prafuite dintr-un colt al sufletului...
mi s-a reconfirmat ceea ce am trait de atatea ori...parea ca s-a uzat...dar am gasit-o printre amintiri...si mi-a aparut mai noua ca niciodata...
DA...SE MERITA...voi pune aceasta nestemata de pret la locul ei in suflet...nu printre amintiri prafuite ci pe un piedestal...pentru a o vedea clipa de clipa
ma intrebam de atatea ori daca are rost sa sper ca visele se implinesc...uitand ca, de atatea ori, mi s-a raspuns pozitiv la aceasta nedumerire.
RABDAREA...e grea, e ca un foc ce coace o placinta cu mere...cand am rabdare sa se coaca bine...voi fi rasplatita cu un desert delicios.
placinta cu mere e viata mea...lasand-o sa se coaca bine...astept cu rabdare ziua cand voi gusta dulceata ei deplina...si atunci voi spune: intr-adevar se merita sa astepti ca visele sa se implineasca la timpul lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu