Pagini

joi, 18 decembrie 2008

vizita importanta...

azi am facut o vizita impotanta...am avut intalnire cu o doamna...este o doamna foarte amabila...mai mult decat atat, este foarte darnica si rabdatoare...

azi era trista si obosita...parca sleita de puteri...

m-a plimbat prin niste locuri...mi-a aratat cateva peisaje incantatoare...bogatii ale naturii...insa au fost putine...si-ar fi dorit sa imi arate mai multe dar nu a avut cum...m-a dus, de asemenea, prin cateva locuri mai putin frumoase...mi-a aratat paduri fara copaci, ape tulburi, locuri incendiate...si altele de care nici nu vreau sa imi amintesc...

o lacrima i s-a scurs incet pe obrazul cu atatea riduri...o priveam cu tristete pe aceasta doamna...imi povestea cum a dat tot ceea ce a avut mai bun...nu a retinut nimic...totul a fost pentru altii...statura ei trada trecerea timpului...mi-a spus k nu mai are multe resurse dar m-a uimit faptul ca dorea sa le ofere si pe acestea...cata dragoste! oamenii au batjocorit-o...si ea tot vrea sa ofere...

la despartire mi-a spus ca este sleita de puteri si nu stie cat va mai trai...am incercat sa o incurajez...insa am sfarsit prin a fi eu insami incurajata..."M-am daruit cu totul...si nu am fost tratata cum se cuvine...dar, nu va mai fi mult si voi fi razbunata pentru ceea ce mi s-a facut...vor fi prapaditi cei ce m-au prapadit...tu, pregateste-te, fii gata, pentru ca va veni vremea cand ne vom reintalni...dar atunci nu voi mai fi atat de adusa de spate si imbatranita...ci voi fi innoita mai tanara ca niciodata...atunci iti voi putea arata minunatii pe care acum nu ti le-am putut arata...te vei putea bucura mai mult decat o vesnicie de ceea ce iti voi oferi pentru ca atunci nu vor mai fi oameni care sa se poarte urat cu mine...Creatorul meu ma va recrea...voi fi o adevarata regina...te invit de acum...sa nu lipsesti la aceasta sarbatoare!"

o priveam cum se indeparteaza tremurand...insa chipul ei era luminat de speranta...speranta ca va veni ziua cand din nou se va putea darui cu dragoste...de data aceasta unor oameni care o vor pretui cu adevarat! de-abia astept sa o reintalnesc...sunt sigura ca o voi recunoaste...chiar daca nu va mai arata la fel...o voi recunoaste pentru langa ea va fi Creatorul ei care este Prieten cu mine...

a, te rog sa ma ierti, am uitat sa-ti spun cum se numeste...Doamna Planeta Pamant si are mai mult de 6000 de ani...

stii...m-as bucura tare mult daca vei veni cu mine la acea intalnire...sigur nu se va supara...isi doreste sa poata sa ofere din nou cu aceeasi vitalitate ca la inceput cat mai multor oameni...eu deja ma pregatesc pentru acea intalnire...

vii si tu?

Cred-Gandesc-model-3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu